torsdag 3 december 2009

EN DAG FULL AV MÖTEN...

... har det varit idag.
Möten med nya kunder. Det är alltid lika spännande och fascinerande Det är verkligen en förmån att få ta del av människors historia, tankar, och förhoppningar och drömmar.
Möte med "gamla" kunder som gör framsteg, mår bra och känner att de gör rätt val i livet. Det gör mig så varm i hjärtat.
Ett möte där jag "var i centrum" och själv fick berätta och svara på frågor. Ovanligt för min del, men också det lärorikt. Jag hoppas att detta möte kan leda till något spännande för mig i framtiden.
Kontentan av det hela är att jag nu, när jag är "färdigjobbad" är HELT SLUT. Det är otroligt vad det kan ta på krafterna att lyssna och prata...

Jag hoppas att ni är lika nöjda och belåtna med er dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...