fredag 18 december 2009

DET ÄR ALLTID LIKA ROLIGT...

... att få hälsa en ny bloggföljare välkommen!
Dessutom blir jag ju väldigt nyfiken när min nya följare heter Frk Nyfniken och hennes blogg heter "Betraktelser av Fröken Nyfniken". Hon beskriver sig själv med dessa ord: "Gillar allt som kan få mig att skratta. Lyssna på musik, umgås med vännerna. Har en garderob full med skor och någon enstaka skidjacka."
Och eftersom jag också är "nyfniken" så hälsar jag ju så klart på hos fröken med samma namn och konstaterar att hennes blogg verkligen är läsvärd! Dessutom visar det sig att hon är Jobbcoach, vilket naturligtvis ger pluspoäng hos mig ;-).
Så varmt välkommen hit Frk Nyfniken och hoppas att du kommer att trivas riktigt bra. Dela gärna med dig av dina tankar och funderingar, det berika min blogg.

2 kommentarer:

  1. Jag är inte bara betendevetare jag är även fritidspedagog... Så vi har mer gemensamt än du visste ;) Tack för välkomnandet.

    SvaraRadera
  2. Frk Nyfniken - ser man på, en tvillingsjäl;-D!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...