tisdag 3 november 2009

HEJ OCH VÄLKOMMEN MARIE!

Det är alltid lika roligt att få välkomna en ny "Certifierad och Registrerad Bloggföljare" hit. Idag är det Marie som jag får hälsa välkommen. Marie skriver bloggen "Marie en fotograf". Med dessa ord beskriver Marie sig och sin blogg:
"En..egenföretagare.. Fotograf, konstnär, kreatör, media, (och även en fd ekonom, fd hotellbokning/ receptionschef) Har även i 10 år arbetat med barn och ungdomar som är lite hindrade i sin dagliga funktion... jag är lite allt i allo ! Välkommen till min nya blogg, mina bilder och annat rammel!"

Hennes blogg är både vacker att titta på och underhållande att läsa, kan jag intyga som naturligtvis har varit och hälsat på. Gör det du också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...