onsdag 18 november 2009

HEJ HEJ CINA - VÄLKOMMEN HIT!

Cina är en företagsam tjej som har inte mindre än två härliga bloggar, "Synfält" och "Cinas låda". I hennes beskrivning av sig själv skriver hon:

"Jag skriver om olika händelser i livet som fyrabarnsmamma, om vardagslivet som helst ska gå ihop sig. Har en delsbo som jag vill dela mitt liv med. Jag skriver om hur det är att vara mamma till ett funktionshindrat barn med autismstörning, att själv vara drabbad av depression, hur kul det är att renovera huset, hur kul det är att måla tavlor, om kärlek, om tonåringar, om det roliga som finns, om barn som flyttat hemifrån, om träning, om......"
Båda hennes bloggar är definitivt värde ett besök, eller fler!
Hon har precis blivit BLOGGFÖLJARE och det är därför jag presenterar henne här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...