fredag 30 oktober 2009

OM OCH OM OCH OM OCH OM IGEN...

...trillar det in nya mysiga bloggföljare. Och det gör mig sååååå glad ska ni veta! Nu har härliga Malin hittat hit och sett till att bli "Certifierad och Registrerad Bloggföljare". Malin skriver också blogg, "Mitt i livet!" med många fina bilder och härliga vardagsbetraktelser. Så här skriver Malin om sig själv: "Hej. Roligt att du tittat in till mig! Jag är 35år, gift med Tomas och har fyra flickor. Jag läser till lärare med inriktning mot förskola/förskoleklass. Det är roligt att du tittat in till mig, men det är ännu roligare om du lämnar ett litet "spår" efter dig."
Känn dig varmt välkommen Malin och hoppas att du kommer att trivas här! Dela gärna med dig av dina tankar och funderingar. Det berikar min blogg.

2 kommentarer:

  1. Tack! Vilken otroligt fin presentation du gör av alla. Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  2. Malin - Tack själv! Det är bara roligt. Ha det gott du med.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...