onsdag 14 oktober 2009

ÅH, DEN VAR UNDERBAR!!!

Alldeles alldeles underbart gott doftade DEN. Lagom fruktig och blommig utan att bli söt och sliskig. Tänk dig en soleroglass (den gula) på stranden när det är stekhett ute. Precis så doftar den - fräsht och uppfriskande. Inte starkt och intensivt utan lätt och smittande.
Oh yes baby! Tänk vad alla människor som umgås med mig kommer att bli härligt positiva bara genom att vistas i min närhet. Nu behöver jag inte ens prata med dem jag ska coacha, det räcker med att jag viftar lite med händerna så kommer de att bli glada, pigga och positiva.


3 kommentarer:

  1. Hahahah
    du ska ju inte avslöja denna succé fattar du la. Förstår vad folk ska strömma till dig för att du ska vifta på händerna så de mår bra - och bra betalt kan du ta också :))
    Inte berätta alla knep du har tjejjen :)))
    Faaast... too late nuuu juuu!!
    Haaahaaaa

    SvaraRadera
  2. Fokus mot framtiden - men jag tänkte ju kombinera mitt "handviftande" med lite kloka ord då och då. Då blir det liksom inte lika tydligt ;-)...

    "oroshjärta" - Välkommen! Hoppas att du kommer att trivas bra här.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...