fredag 21 augusti 2009

DET HÄR GÖR MIG VÄLDIGT NYFIKEN!

Odd Molly lanserar nu till hösten en hudvårdsserie som väcker stor nyfikenhet och starkt ha begär - i varje fall hos mig. Designen på produkterna är suverän och innehållet ska liksom kläderna i deras kollektioner bestå av bomull och silke bland annat.
Även produkternas namn gör att jag gärna radar upp ett gäng på min badrumshylla. Vad sägs om:
  • Odd Molly "My Feet Love Me" Foot Cream
  • Odd Molly " All Over Me" Body Butter
  • Odd Molly "My Lips Love Me" Lip Balm, för att nämna några.

Priserna är klart överkomliga, från 145:- upp till 395:-.
Det är ju alldeles för långt till jul för att skriva upp dem på önskelistan. Finns det ingen annan anledning att få presenter nu under hösten? Förmodligen kommer jag inte att kunna hålla mig utan beställa hem något på prov.

Är det någon annan som hunnit prova?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...