måndag 6 april 2009

RENSA I RÖRAN - UTMANINGEN V. 15


Kära Rensa i röran-utmaning deltagare!
Jag tänkte att det här skulle få bli den sista etappen av min utmaning för denna gång.
Det är vår nu, och många av oss kommer att ägna oss åt andra aktiviteter.
Men, jag är fullt övertygad om att det kommer att bli en ny Rensa i röra utmaning till i höst - om ni är intresserade !?!?... och det är inte förbjudet att fortsätta med rensandet under våren och sommaren ;-)...
Min förra veckas utmaning ser ni i kassen. Jag rensade bort alla tidningar från sänggavel/nattygsbord.
Veckan som kommer ska jag ta tag i lite pärmar och papper som jag har i ett skåp (tråkgöra ;-)).
Vad avslutar du med för rensnings uppdrag?

4 kommentarer:

  1. Herre Gud... Jag fösöker med hyllan i hallen, igen...

    SvaraRadera
  2. Jag rensar mitt sk."syrum". Eftersom vi flyttar i veckan är det storrensning som gäller.

    SvaraRadera
  3. För mig blir det en klassisk vårstädning. Den riktiga utmaningen för mig blir att inte samla på mig massvis med prylar under sommaren, nu när rensningen börjar ge resultat! /Tiana

    SvaraRadera
  4. Glömde säga att jag mer än gärna är med i höst igen!
    Glad påsk

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...