onsdag 14 januari 2009

KOM I FORM 2009

Var det kanske ett nyårslöfte att du inte ska tillbringa ännu en sommar i vassen;-)? Eller känner du att det blev lite för mycket av det goda under jul- och nyårshelgen? Kort sagt, är det så att du behöver se över dina mat - och motionsvanor för att kunna må bättre?

Jag har tidigare skrivit om mitt "Kom-i-form-program" här på bloggen. Det är ingen "quickfix", utan mer ett nytt och fungerande sätt att se på sitt liv ur ett hälsoperspektiv (KBT-influerat). Inga konstigheter, inga förbud.

Med hjälp av vardagsmotion (stegräknare är kanon) och en sund inställning till mat kan du faktiskt snabbare än du tror NJUTA dig till en mer hälsosam kropp.

Läs mina tidigare inlägg om vardagsmotion
och dessutom om mat(o)vanor.
Inläggen är numrerade (inom parentes) - läs dem gärna i nummerordning.

3 kommentarer:

  1. Gör som jag och många andra - skippa dyrt gymkort och satsa på vardagsmotionen istället :D
    Heja stegräknaren!

    SvaraRadera
  2. Maria - Visst är det så! Jag har fokuserat på vardagmotion och att verkligen njuta av det jag äter - äta långsamt, under hösten. Det var länge sedan jag kände mig så i form! Så enkelt och så effektivt!

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte köra igång en stegräknartävling. Du får gärna hänga på!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...