söndag 18 januari 2009

DAGENS HISSA

Måste naturligtvis HISSA er alla fantastiska och hjälpsamma bloggläsare för ert engagemang i mina glasögon bryderier.
Nu vet jag vartåt det lutar, men jag har inte bestämt mig till 100 % ännu.
1. Hugo Boss - snygg båge med lite lagom attityd. "Tar inte över" utan låter mig synas (om nu det ska vara något positivt ;-)... Passar till de flesta tillfällen och stilar.
2.Bruuns Bazaar - nyare, coolare och med lite attityd då det är en större båge. Andas lite popstjärna. Häftig båge, men "tar över" intrycket. När har jag tröttnat på dem? Om sex månader? Passar när man vill visa att man hänger med i svängarna...
3. Attling - lite tuffare båge. Ger ett seriöst, men ändå medvetet intryck. En lite "hårdare" båge som även den kanske "tar över" lite för mycket. Passar när man man vill bli tagen på allvar.
4.Fendi/silver - en elegant och snygg båge. Diskret framtoning, "tar inte över". Passar när man vill vara elegant men diskret.
5. Fendi/pärlemo - så cool och egentligen min favorit. En båge med attityd utan att vara hård. Den ljusa färgen framhäver ögonen. MEN, den pärlemovita bågen (som gör sig mycket bättre i verkligheten till skillnad på på bild) gör att tänderna ser GULA ut - inte bra. Har konstaterat att jag ska beställa lite refill på tandblekningen...Vita tänder med tandblekning – Klicka här!
Glasögonen passar när du vill bli uppmärksammad och inte vill smälta in i mängden.
Ja, faktum är att jag - glasögonälskare som jag är - skulle vilja ha ALLA bågarna för att byta om med. Olika stilar som passar vid olika tillfällen. Det vore ju en dröm.
Men, eftersom det just bara är en dröm, så måste jag välja en båge, och då troligtvis en som kan anpassas till lite olika stilar och passa vid alla tillfällen.
Jag återkommer med mitt val i morgon.
Tack ännu en gång för ert engagemang! Fortsätt gärna kommentera!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...