lördag 11 april 2020

BLOGGEN FLYTTAR...


till min nya hemsida, och du är hjärtligt välkommen att följa med💗!
Det blev hela 3262 inlägg här på bloggen som startade under 2008. De senaste året har jag inte varit så aktiv, utan lagt det mesta av min tid på mitt Instragramkonto och på Facebook.
Men i och med att jag utvecklat mitt företag och utbildat mig inom Frekvensmedicin, så har behovet av en ny hemsida uppkommit. Så där tänkte jag slå två flugor i en smäll - erbjuda både en aktuella hemsida med information om vad jag erbjuder i min verksamhet:

  • Frekvensmedicinska balanseringar
  • Reiki Healing
  • Nirvana Fitness
  • Eteriska oljor från doTERRA
  • Kost- och hälsorådgivning och kursen Goda Matvanor: ändra ätbeteende med KBT
... och så  kommer jag att blogga en del också 😉.

Denna blogg har ju utvecklats en del under åren i takt med att jag själv har utvecklats och vuxit både som människa och i min profession. Jag minns första gången jag tipsade om en maträtt och delade receptet och var väldigt tydlig med att det här minsann inte var en "mat-blogg", men med tiden blev det en hel del recept i takt med att jag utbildade mig till kostrådgivare och började jobba mer med kost och hälsa.
Vad kommer du att hitta på min nya blogg då?
ENERGI kommer att vara den minska gemensamma nämnaren då allt jag jobbar med handlar om energi på ett eller annat sätt. Och energi är ju så himla mycket. Ja allt faktiskt som har ett eget liv eller som på något sätt påverkar ett annat liv.
Men självklart kommer det att handla om hur DU ska må bra i din vardag och jag kommer fortsätta att tipsa om hur du med ganska enkla medel kan må och leva bättre. Och jag lovar att det kommer att bli ett och annat recept på hälsosam mat också 😉.

Så varmt välkommen att kika in på min nya hemsida. Du hittar den här:


Om du går in via en dator, så ser du rubrikerna allesammans i den turkosa listen. Så då hittar du lätt till bloggen och de andra sidorna. Klicka gärna runt och läs vad jag har att erbjuda.
Går du in via en telefon, så behöver du klicka på den turkosa listen där det står "MENY+" för att komma till alla sidor som finns inklusive bloggen. Sedan klickar du bara på den sida du är intresserad av.

Bloggen här kommer att ligga kvar. Kanske bestämmer jag mig för att ta bort den så småningom. De får vi se. Jag kände ändå att det kändes rätt att börja om på nytt på hemsidan och inte flytta med allt material härifrån till den. Ibland är det viktigt med nystarter i livet och då behöver man lämna "gammal" bakom sig - hur bra, viktigt, roligt etc. det än är.

Jag hoppas att ni vill hänge med mig till mitt nya "place".
Känn er varmt välkomna och klicka gärna på "Följ", så kommer mina blogginlägg och info direkt till din mejl.

Tack för att du har varit med på den här resan och varmt välkommen att hänga med på min nästa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...