måndag 9 mars 2015

Min receptsamling - Frukost och mellanmål: för dig som vill äta vete- socker- och mjölkfritt



Det har frågats och det har undrats och ibland har det till och med bönats - om att jag ska sammanställa mina recept och inte bara ha dem här på bloggen.
Jag tycker själv att det är lite småbesvärligt att leta efter recept jag vill använda mig av i bloggen och har många gånger tänkta att det självklart vore mycket enklare om de fanns samlade.

Och nu har jag äntligen tagit mig i kragen och sammanställt mina favoriter när det kommer till recept på frukost och mellanmål som alla är utan vetemjöl, socker och komjölk. Dessutom är de lättlagade, nyttiga och självklart goda.
Förutom gamla favoriter har även tillkommit några aldrig tidigare publicerade alster.
Allt som allt blev det 21 recept på olika gröter, smoothies, bröd, puddingar, frukostkakor och annat gott.

Det går nu att beställa den här samlingen som en pdf-fil (e-bok) för 49:-. Du får den sedan levererad till din mejl snabbt och smidigt.

Förutom recepten har jag också skrivit lite grann om varför innehållet i respektive recept är nyttigt och inspiration till dig att vara flexibel och experimentera med innehållet så att du kan laga dina personlig favoriter.

Frukost och mellanmål: för dig som vill äta vete- socker och mjölkfritt 49 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...