lördag 20 oktober 2012

PASSA PÅ 12% RABATT PÅ ZALANDO UNDER HELGEN



Sugen på en ny mysig höstkofta som kan värma dig i höstrusket? Eller är det dags att investera i en tjock vinterjacka kanske? Eller du kanske hellre vill sats på lite glitter och glamour i tillvaron och letar efter något partyplagg?
Oavsett vad du behöver - är du på jakt efter damkläder så kan jag som samarbetspartner till Zalando, min egen favortklädbutik på nätet erbjuda mina bloggläsare 12% rabatt på damkläder under helgen (fram till 23/10).
Rabatten gäller på hela din beställning (minsta ordervärde 700:-) om du uppger
rabattkoden: damoktober12se

Zalando erbjuder ett stort urval kläder i alla prisklasser och med ett stort antal märken representerade. Det är alltid fri frakt och fri retur och leveransen brukar ske efter en 3 - 4 dagar.

För mig ska kläder vara bekväma och så ska de ge mig den känsla eller stämning som jag vill uppnå. Ibland vill jag ha något mjukt, skönt och "omhändertagande" med diskret framtoning, men oftast väljer jag plagg i form och färg som får mig att må bra, bli glad och som ger mig energi. Här nedan är några exempel på mina energihöjande favoriter:
Kofta Benetton

Tröja WWUL Rainbow



Klänning Expresso

Vilka är dina favoriter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...