lördag 22 september 2012

SISTA CHANSEN - TÄNK DIG SMAL STARTAR 1 OKT.



Nu är sista chansen för dig som är intresserad av att gå min distanskurs Tänk Dig Smal med start 1 oktober. Det finns bara ett par platser kvar.
Det är nu sjunde gången jag startar upp denna kurs och det är alltid lika roligt. Det fina är att det går så bra att ha kursen på distans - alla kan gå in och läsa på vår gemensamma blogg när det passar och i så stor utsträckning man vill dela med sig av tankar och frågor på blogg och Facebooksidan.

En av deltagarna som går kursen just nu är Eva Björn. Eva har snart genomfört halva kursen och skriver så här till mig i ett mejl:
"Har väl egentligen inga direkta frågor men skulle vilja säga att den här kursen är toppen.
Det har aldrig tidigare varit så enkelt att gå ner i vikt. Vet inte riktigt vad det beror på men just det här att vi är en grupp tror jag är otroligt värdefullt.
Man blir peppad samtidigt som man får lite press på sig. Man vill ju hänga med, vara en i gänget.
Jag väger mig inte  -vilket också är helt nytt för mig OCH bra- men kan meddela att jag minskat 10 cm runt magen hittills, och då var jag ändå inte jättestor runt magen från början.
Å så det här med energin. Tidigare var jag smått håglös, nästan alltid trött och tyckte livet var en smula tråkigt. ALLT har förändrats! Jag är mycket gladare o piggare. En del beror givetvis på viktnedgång, motionerande och nyttigt ätande men även en hel del på denna grupp. Att få små tankeväckande aha upplevelser genom kursen som ändrar tänket i hjärnan. Toppen!
Igår kväll, trots regnande fick jag med mig maken ut på promenad. Han hade lite svårt att hänga med kan jag berätta  Blinkar Tidigare var det jag som drog benen efter mig... Nu går jag inte för hundarnas skull (fast de hänger ju med förstås). Jag går för min skull och det är en enorm skillnad och jätteroligt! Har nog inte tidigare gjort speciellt mycket för min egen skull utan för alla andra. Äntligen efter 50 år har jag förstått att om jag har roligt med mig själv, trivs med mig själv, så får andra så mycket trevligare, för det smittar faktiskt.
Tack för att du finns. Tack för att du använder FB så jag hittade dig. Heja dig Ulrika!
Rött hjärta Yvonne Björn"

Blir du nyfiken på vad kursen innehåller och hur upplägget ser ut, så gå in HÄR och läs mer!

Ett tips! Du som har firksvårdsbidrag på jobbet kan använda det till ditt deltagande i kursen. Spar bara fakturan och ditt kvitto på inbetalning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...