söndag 10 oktober 2010

4 HÄRLIGA...

... nya bloggföljare har hittat hit de senaste dagarna. Det gläder mig som vanligt enormt att ni visar ert intresse genom att registrera er som följare. Denna omgång har jag äran att hälsa varmt välkommen till:

Soulsister som vi hittar på den inspirerade och härliga bloggen "Soulsisters Diary". Där bjuder hon på en härlig blandning av tankar som rör kost, motion och annat som gör livet värt att leva. Ge henne ett besök vetja!

En härlig "gammal" bekant är Fighter som alltid har något läsvärt och berörande att bjuda på i "bloggosfären". Nu hittar vi henne på bloggen med samma namn, "Fighter". Hon beskriver sin blogg så här: "...och här samlar jag en del av mina ögonblick och ord som kallas livet. Mitt liv".
Med humor, klokhet, glimten i ögat och även allvar om det krävs. Hos Fighter kan du vara övertygad om att du kommer att hitta något du tycker om, något du ler åt eller kanske rentav får dig att brista i gapskratt. Väl värd ett besök, eller två, eller tre.... ja, du förstår!


Här ser ni en kreativ kvinna - Lisa. Hennes blogg heter "Milky Highway" och det är en "comeback i bloggosfären" kan man säga. Jag har följt Lisas otroligt kreativa blogg tidigare och jag ser fram emot att få följa henne igen efter ett (allt för långt ;-)...) blogguppehåll. Hon erbjuder också sina tjänster som fotograf via sin hemsida "Smith Design.Se".


Och sist, men inte minst säger jag varmt välkommen till Pia-lena. Bloggen "Hälsa & Välbefinnande" är namnet på hennes blogg och det gör mig riktigt intresserad. Pia-lenas blogg visar sig vara relativt nystartad, men jag tycker mycket bra om det hon skriver. Här finns det stor potential. De första inläggen handlar så passande om fenomenet höstdepression som drabbar en stor del av oss nordbor. Det här är en blogg som det ska bli spännande att följa.


Som ni ser, fyra härliga och tillika bloggande kvinnor har anslutit sig och blivit bloggföljare de närmaste dagarna. Det är definitivt inget krav att skriva blogg själv för att få vara bloggföljare. Det går alldeles utmärkt ändå. Men, om du ansluter dig som bloggföljare och själv skriver blogg, så tycker jag att det är roligt att presentera dig lite kort här.

2 kommentarer:

  1. *hehe* Undrar hur många bloggar och gånger jag blivit följare hos dig!
    Men det är värt det.
    VARJE GÅNG!

    Å så tackar jag allra ödmjukast för dina fina ord.
    Goa vackra Ulrika!

    SvaraRadera
  2. Va kul att se sitt eget namn här inne :)

    Älskar din blogg, blir lika glad varje gång jag tittar in.

    kram från ett kallt Malmö

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...