söndag 19 september 2010

HJÄRTINNERLIGT VÄLKOMNA!

Denna vecka har inte mindre än fyra nya bloggföljare anslutit sig. Det gläder mig mycket!
Två av dem verkar vara "blogglösa" själva - åtminstone hittar jag inte direkt några bloggar. Hör gärna av er om vi ändå kan hitta er någonstans där ute i Cyberspace. Hur som helst är ni varmt välkomna hit:
Lea Johansson






Tord Sand
Mandelblom som skriver bloggen "Mandelblogg & Tass" presenterar sig så här: "En Qvinna - mitt i livet med bloggen som tidsfördriv, som blivit som ett andningshål. Här skrivs i stort och smått, om allt och inget... "
Tass är helt oemotståndlig och bloggen är verkligen inbjudande och bjuder på mycket läsvärt och vackra bilder.


Indigo skriver den nystartade bloggen "INDIGOEXPRESS". Så här lyder presentationen:  "Att resa, läsa och samtala för att få nya perspektiv på tillvaron roar mig. Som lärare har man alltid glädje av att lära nytt. Hela världen finns plötsligt mer påtagligt i klassrummet. Digitaliseringen ger oss möjligheter till att tänka nytt men också att ta vara på det gamla på nya sätt. Det är spännande..."
Jag är övertygad om att det kommer att bli en både spännande och lärorik blogg att följa.      
Varmt välkomna som bloggföljare alla fyra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...