måndag 16 augusti 2010

BOKA GRATIS INSPIRATIONSFÖRELÄSNING!

Under hösten fortsätter jag att erbjuda min 30 minuters Inspirationsföreläsning helt kostnadsfritt till företag/föreningar (etc.) som jag inte tidigare har samarbetat med.
Jag pratar om:
  • Varför förändringsarbete är så svårt.
  • Vad du kan göra för att må bättre.
  • Hur ni på er arbetsplast tillsammans kan arbeta för ett bättre samarbete och större arbetsglädje.
Det passar utmärkt att ha denna lilla mini föreläsning på lunchen , personalmötet eller varför inte på kick-offen.
Föreläsningen är helt kostnadsfri för företag i Västerås. Jag kommer gärna och pratar även i andra delar av Sverige, men då får ni stå för resan.

Låter det intressant? Läs gärna mer på min hemsida. Hör av er för mer information och bokning till:
kontakt@ulrikagabriel.se
Självklart erbjuder jag även andra och längre föreläsningar för de som är intresserade. Några av de ämnen jag pratar om är:
  • Arbetsglädje
  • Självkänsla och personlig utveckling
  • Samarbete
  • Med PASSION genom livet
Föreläsningar skräddarsys även efter era behov och önskemål. Hör av er så kan vi diskutera vad som kan vara lämpligt för just er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...