söndag 2 maj 2010

AJ DÅ! JAG VAR VISST GNÄLLIG...

Jag klarade 4 dagar utan och gnälla, men idag sprack det.
Det är bara att flytta på armbandet och börja om på ruta 1 (dag 21) igen. Men det ska jag inte gnälla över utan bara lugnt konstatera.
I dag borde jag inte gnälla för vi har trevligheter att se fram emot. Jag och dottern delar födelsedag. Den infaller i morgon, så vi firar lite i förskott med familj och släkt.
Tillsammans fyller vi 53 år. Dottern fyller 11. Då fick ni en liten mattekluring att fundera på ;-).


3 kommentarer:

  1. GRATTIS både till dig och dottern.
    Ha´ en bra dag!
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Grattis så här i efterskott!
    Vart får man tag på detta "gnällband"?

    Sen undrar jag oxå om du har något tips på cd skivor med avstress.
    Alltså där någon berättar hur man gör när man slappnar av. Inge delfin kluck , eller så....
    Tack på förhand! Barba

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...