lördag 10 april 2010

ÖKA, ÖKA, ÖKA!

Att vara EGOlogisk är att ta hand om sig själv på bästa sätt. Att skämma bort sig ibland och sätta guldkant på både vardag och fest. När du är EGOlogisk tänker du på dig själv och på det du behöver utan att vara egoistisk. Du blir på köpet en bättre medmänniska.
Gå med i min Facebookgrupp "Jag är EGOlogisk" och hjälp oss att hjälpa varandra med tips på hur vi kan göra våra liv mer EGOlogiska. Vi är i nuläget 150 medlemmar och jag undrar om vi kan bli 200 innan helgen är slut. Om vi blir det kommer jag att lotta ut en härligt EGOlogisk bok bland intresserade medlemmar. Så kom igen, är du inte medlem se till att bli - och så bjuder du in alla dina vänner!

4 kommentarer:

  1. Oj... nu stressar du mig denna lata lördag med din rubrik.. ÖKA ÖKA ÖKA:..
    inte så ego-logiskt ;)

    SvaraRadera
  2. Tänk - jag var övertygad om att jag hade gått med i den gruppen, men det hade jag inte. NU är jag med!

    SvaraRadera
  3. Fokus mot framtiden - förlåt ;-)! Tänkte bara att ju fler som blir EGOlogiska desto bättre...

    vitavillan - härligt :-D!

    Maria Björkman - kanon Maria, tack!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...