söndag 25 april 2010

HELLO CHELLIO!

Varmt välkommen son bloggföljare Chellio! Du blir # 158 i ordningen.
Chellio är en ny bekantskap för mig med med lite snabb efterförskning visar hon sig vara en mycket produktiv dam i bloggvärlden. vad sägs om: "Chellios Träningsblogg", "God Bless You Chellio" , "Musik enligt Coenraads" och "Chellio's kitchen". Imponerande!
Så här presenterar sig Chellio själv: "Jag är en tjej född 82 som bor i Eskilstuna med min man och våra tre tjejer födda 05, 07 och 09. Förutom dem gillar jag min blogg, mina vänner, Odd molly, matlagning, musik, yoga, inredning och det mesta som är skönt för ögonen. Annars pluggar jag till SSK och längtar tills jag har legetimationen i handen. Jag är ofta ironisk!"
Mycket nöje för oss med andra ord.
Återigen varmt välkommen hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...