tisdag 9 februari 2010

VARMT VÄLKOMMEN SANDRA!

Så roligt att du har sett till att bli Bloggföljare Sandra!
Sandra hittar du på bloggen "Sandra - allt o inget". Jag blir glad bara av att titta på hennes vackra "header". Hennes härliga vardagsbetraktelser blandade med mång fina bilder och videoklipp gör att jag gärna hälsar på. Sandra beskriver sig själv så här: "Stolt mamma till två flickor, 11 och 12 år gamla. Har en härlig kisse på 6 år som heter Nisse. Gifte mig i Las Vegas på Alla hjärtans dag 2009 med mannen i mitt liv. Pluggar och trivs med det, har ett år kvar. Pysslar med lite av varje, när andan faller på."
Återigen varmt välkommen Sandra!

2 kommentarer:

  1. Tack Ulrika, Vilket härligt välkomnande! Och vilket mysigt beröm av mina bilder. Nu känner jag mig jättestolt.
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...