söndag 10 januari 2010

VENDELA, FINA VENDELA

Vem vet, kanske är det hon som är ängeln på bilden ;-)!? Jag har ju en förkärlek för små söta änglar som ni kanske vet...
Vendela (Anna) är ingen ny bekantskap för mig - tvärtom, men nu har hon sett till att bli offentlig Bloggföljare. Det uppskattar jag! Vendelas egen beskrivning:
"41 år Jag heter egentligen Anna, men när jag började med bloggen så ville jag vara anonym, därav aliasnamnet Vendela. Jag är 41 år. Sambo. Har en underbar dotter på 5 år samt en bonusson på 12 år. Han bor hos oss på helgerna."
Hennes blogg heter "Vendelas liv" och där hittar man alltid något läsvärt.

2 kommentarer:

  1. Men åh så fint du skriver om "lilla" jag :-)

    Jag är så glad att jag hittade till din blogg, för det är verkligen en guldgruva!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vendela - Tack :-D och varm kram tillbaka!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...