söndag 10 januari 2010

IDAG SÄGER VI HEJ TILL...

... Helena som minst sagt är en aktiv dam. Både i privatlivet och i blogglivet som det verkar. Hon är aktiv i inte mindre än två (!) bloggar: "Ultima Helena - en ständig jakt på endorfiner" samt "Ex amino" . Så här presenterar sig Helena själv:"Jag började blogga våren 2008, och tanken var då mest att ha den som en dagbok för mig och mina nära. Idag har den utvecklats till att vara en inspiration, inte bara för mig själv, utan också för andra. Jag delar med mig av allt som rör min vardag, alltid ärligt och från hjärtat. Vill försöka få alla att fånga dagen, men också att se den obegränsade möjligheten vi alla faktiskt har att skapa våra egna fantastiska ögonblick i livet, istället för att vänta på att de skall komma till oss... Live, not survive! "
Roligt att ha dig här Helena!





Vi säger också hej och varmt välkommen till "akf"!
Jag kan inte se om du har någon egen blogg (vilket man absolut inte måste ha för att vara Bloggföljare), men om du har det så får du gärna skriva en liten rad om var vi kan hitta dig så att jag kan länka dit.
Uppdatering! Såklart finns det en härlig blogg att besöka oxå. Ann-Krisitn Freijd (akf) har bloggen "AFK - I går var idag i morgon". AFK presenterar sig så här:"AKF- ja, jag heter ju inte så, men kallas det av mina närmaste. 50 +. Sambo med man och 11 katter. Hus på landet. Intressen: foto, katter, natur och nu senast släktforskning. Det är alltid kul att lära sig något nytt!"

Varmt välkomna båda två. Jag hoppas att ni kommer att trivas här och att ni gärna är med och delar med er av era tankar och erfarenheter.

1 kommentar:

  1. Åh - roligt att jag får vara här! Måste smått skamset erkänna att jag har varit här lite nu och då utan att lämna det minsta spår efter mig...men nu ska det bli ändring på det! Sitter i detta nu och överväger din härliga Rensa i röran-utmaning, skulle verkligen behöva den. Återkommer kanske under kvällen för att lägga ett löfte... :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...