lördag 19 december 2009

OK, TRE LÅNGA DJUPA ANDETAG...

... innan jag beger mig iväg för veckohandlingen.
Jag befarar mycket folk, trängsel, köbildning och svettattacker. Alternativet är att bege sig till Maxi typ en kvart innan de stänger i kväll, alltså 21.45. Men det är så taskigt mot personalen. De vill ju hem de också...
Jag avskyr verkligen att trängas med folk. Jag tror inte att något i världen skulle kunna få mig att till exempel åka till Ullared. Möjligtvis om någon hotade med att ta mina barn ifrån mig om jag inte gjorde det... Men vem skulle göra det?!?!?
Jag tycker att det är himla bekvämt med nätshopping, men det funkar inte på veckohandlingen ännu så länge. Är väl bara en tidsfråga i och för sig.

3 kommentarer:

  1. Köer och trängsel är vidrigt! Jag är en måndagshandlare, jag och pensionärerna :) Det är fördelen med att arbeta på obekväma tider, man kan göra sina ärenden när alla andra är på arbetet!
    Önskar dig en fin fortsättning på helgen.

    SvaraRadera
  2. Andas och så andas du igen och så kör du järnet. Hoppas du kommer hem helskinnad ;)
    kram

    SvaraRadera
  3. Åsa - åh vad skönt att du kan göra så. Lite avis blir jag allt som tyvärr måste trängas med övriga helghandlare. Jag hoppas att din helg också utfaller till full belåtenhet.

    Vipsan - jag överlevde ;-)!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...