fredag 6 november 2009

TACK FÖR ALLA TIPS!

Ni har ju massa kloka tankar och idéer. Det var ju det jag visste! Nu verkar det inte bättre än att det blir fotografering I MORGON redan. Då stupar mina planer på att försöka ragga upp en "body-double" ;-)...
För det första så är det så här att jag verkligen inte är helt bekväm med att fotograferas. Jag kan stå och prata framför flera hundra personer utan att det bekommer mig. Då kan jag showa och spexa om det behövs. Men att göra det framför en kamera känns väldigt onaturligt.
Det är klart att man vill se så bra ut som möjligt på bild. Särkilt om det ska publiceras så att hela Sverige kan se. Jag har kommit till den åldern och insikten att jag inte förväntar mig att jag ska se ut som en 20-årig proffsmodell. Det faller på sin orimlighet.
Men jag vill ju heller inte se ut som en trött, sliten och tillplattad 41-åring om jag kan slippa;-).


Vi får välan se hur det går, men jag ska absolut föra fram flera av era förslag till fotografen i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...