måndag 30 november 2009

JAG TACKAR OCH BOCKAR

Redan för några dagar sedan fick jag denna fina awarden av Åsa. Jag blir alltid både glad och smickrad när någon tänker på mig och min blogg när det är "awarddags". Tack härligaste Åsa som med sin fina blogg "Tankar från ön" alltid är en källa till både vishet och vackra bildupplevelser.
Meningen är nu att jag i min tur ska nominera (hela) 15 andra bloggar som jag själv nyligen upptäckt. Nu slumpar det sig så att det inte alls var länge sedan som jag mottog en annan award och då nominerade jag just "nya bekantskaper". Det finns ju så många härliga bloggar som jag följer, både gamla och nya. Ni ser dem alla i min blogglista. Den här awarden är till ALLA er! Ta gärna emot den, lägg upp den på din blogg och nominera vidare till dina favoriter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...