tisdag 17 november 2009

HJÄRTINNERLIGT VÄLKOMNA...

... har jag idag äran att säga till två nya BLOGGFÄLJARE!
Det är Carita som har anslutit sig. Jag kan inte se att du har någon blogg Carita, men om du har det så får du gärna höra av dig så kan jag länka. Du är hur som helst varmt välkommen hit - med eller utan blogg ;-)!





Sedan har vi Annica som skriver bloggen "Villalivet". "Livet i villan kan vara både roligt, inspirerande, stressigt och allvarsamt. Ibland går jag utanför min villa och möter stora världen. Jag skriver om detta också." - så står det i Annicas bloggrubrik.Annica är relativt ny i "bloggbranchen", skriver jättetrevligt och delar frikostigt med sig av sina tankar och sin vardag . Hälsa på hos henne, vettja!

2 kommentarer:

  1. Tack snälla för ditt inlägg om min blogg. Jag som är riktigt ny i "gänget". Jag gillar din livsglädje och energi. Kommer verkligen vilja följa din blogg.:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...