söndag 29 november 2009

HJÄRTINNERLIGT VÄLKOMMEN LJUSETS KRIGARINNA!

En gammal bekant, men i ny tappning... Det gläder mig extra mycket att få välkomna Ljusets krigarinna som bloggföljare :-D! Hennes blogg heter "Fiffilura lite... Stanna upp. Reflektera. Fundera. Filosofera. Fiffilurera." Hennes egen presentation säger allt : "Livet är en Resa. Kronan på mitt huvud sitter en aning på sniskan och är lite oputsad. Resväskan jag drar omkring på innehåller en del tungt gammalt bråte, men jag lär mig Något av allt jag varit med om och i alla Möten med andra varelser. Stora som små! I väskan finns också många fina Ögonblick av underbar Lycka och egenskaper hos mig själv som jag har en tendens att glömma bort eller nedvärdera. Nedpackat finns också Minnen jag är så tacksam att jag fått uppleva. På biljetten står det: Välj kärlek! Långsamt leder också någonstans. Ab imo péctore. Å sist, men inte minst; Carpe fucking diem... "
Det här är inte en blogg som alla andra. Mycket, mycket tänkvärt, vacker, frågande, humoristiskt och VIKTIGT. Läs och njut, uppmanar jag!
Jag är så glad att ha dig HÄR, bästa Ljusets krigarinna!!!!

1 kommentar:

  1. Varmt tack, min vän!
    Du har funnits i mina tankar hela tiden.
    Bara så du vet.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...