torsdag 29 oktober 2009

OTROOOOOOLIGT IRRITERANDE!

Jag är inte en så "lättirriterad" person, men vissa saker (oftast saker före personer) kan skapa stor irritation hos mig. Som det faktum att vissa strumpbyxor har en förmåga, att hur man än sätter dem på sig, se till att ena benet blir vridet. Resultatet blir att de sitter som ett skruvstäd högst upp på låret och det känns som att blodtillförseln kommer att strypas. Då tar jag av dom och försöker igen (smått irriterat muttrande). Resultatet den här gången kan då bli att strumbyxbenet snurrar sig åt andra hållet. Eller så är det det andra benet som ser till att snurra till sig. Det driver mig till vansinne.
Jag har hög igenkänningsfaktor med reklamen där kvinna ska sätta på sig ett par strumpbyxor som går sönder och hon får ett vansinnesutbrott. Tror det är reklam för Vasabröd eller något liknande.

Ps. Det är inte roligt med övermogna kiwifrukter heller...

PPS. Nu känns det lite bättre när jag fått "gnälla av mig" lite. Det blir nog en bra dag av det här ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...