lördag 29 augusti 2009

EXISTENTIELLA FRÅGOR

Vem är du? Vem är jag?
Det är frågor man ställer sig ibland.
Alltid lika härligt inspirerande Sören Olsson frågade sig vem han "egentligen" är. Han fick det klyftiga svaret av sin dotter att SMS:a 118 118 och fråga. De har svar på allt. Så Sören gjorde det, och nu VET han vem han är.

Nyfiken som jag är ;-) skickade jag också iväg ett SMS med frågan: - Vem är Ulrika Gabriel?
Svaret blev:
Hej! Ulrika Gabriel är en beteendevetare och arbetar som coach i Västerås. Hon är 41 år, 3 månader och 26 dagar gammal. Hon vill förbättra människors liv och ge dem inspiration. Ni kan läsa mer om henne på
ulrikagabriel.blogspot.com.
Ha en trevlig helg hälsningar Eniro 118 118!


Det var ju en fin beskrivning :-D!
Nu vet jag också vem jag är.
Onödigt att leva i ovisshet när svaret är ett SMS bort...


gif-banner 468x60dam

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...