onsdag 17 juni 2009

HAR SHOPPAT MIG LITE - L Y C K A...

Visst är det fint, armbandet från Bracys - både till utseende och till budskap.

Jag är medlem på Campadre.com. Då får man med jämna mellanrum erbjudanden att shoppa märkesprylar till mellan 40 - 60 % rabatt. Några av de märken som erbjuds är: wesc, Bracys, Kosta Boda, Acne, Dyrberg/Kern, DKNY, Hunkydory, Minimarket, Camilla Norrback och en massa, massa annat.

Just den här veckan fick jag köpa detta underbara armband för 150:- (normalpris 300:-). För att få handla ansöker man om medlemskap hos Camapdre.com, sedan får man erbjudande per mejl om vilka företag som har rabatter i aktuell period. Om man tipsar vänner och bekanta som också blir medlemmar så får man 99:-/ny medlem i sin "köppott" att handla för. Tycker du att det låter som något för dig kan du själv ansöka om medlemskap på deras sida.

Eller så kan du mejla mig om ditt intresse, så skickar jag en inbjudan - då får jag 99:- om du blir medlem. Då kan jag ha lite utlottning här, tänkte jag ;-)...


Helt klart många riktigt bra erbjudanden har de, tycker jag som varit medlem ett tag. Kolla in får du se!








4 kommentarer:

  1. Hej!
    Du får gärna skicka en inbjudan till mig. Verkar vara fina erbjudanden.
    Ha en riktigt skön midsommar!
    Massor av kramar till dig och familjen
    Pernilla

    SvaraRadera
  2. Jag älskar att shoppa till mig lite lycka ibland

    SvaraRadera
  3. Pernilla - jaf har skickat iväg din mejladress till Campadre, så skickar de en ibjudan till dig. De har faktiskt riktigt mycket bra grejer att erbjuda. Massor med kramar till dig och familjen också.

    SvaraRadera
  4. Miss M - ofta en kortvarig lycka, men det är skönt att sätta guldkant på sin vardag med saker som man tycker om.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...