lördag 30 maj 2009

ANTAGEN UTMANING

Jag har blivit utmanad av härliga Miss M.

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Då skulle jag köpa mig en riktigt flashig "friggebod" i funkisstil. Smälla upp den på tomten. Inreda den precis som jag vill ha den och öppna min egen coach/inspiratör/medmänniska/-mottagning.

Vilken svordom använder du mest?
Satan (med ett riktig väsande sssss när jag är riktigt arg;-)...)

Tittade du på tecknat när du var liten?
Det var ju en höjdare på julafton eller när det var typ Tom & Jerry på Tv. Scooby Doo vet jag att jag tittade på med skräckblandad förtjusning också.

Hur många syskon har du?
En underbar lillasyster.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, känner mig ganska nöjd utan faktiskt.

Vad har du för väder just nu?
Strålande solsken och cirkus 25 plusgrader.

Vad åt du till lunch senast?
I dag blev det pizzarester från gårdagen. Pizza Indiana (kyckling, räkor och curry). Jag skulle prova något nytt, men det var första och sista gången jag åt den pizzan...

Kan du vissla?
Ja visst kan jag det...

Vilken film kan du alla replikerna till?
Inte till någon, men jag minns att jag kunde en hel del repliker från filmen G när det begav sig. Och jaaaa, jag är såååååå gammal.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Sex stycken.

Har du en stationär dator eller en bärbar?
Både och, men den bärbara är inne på service för tillfället.

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Slöjd i grundskola och gymnasiet. Psykologi på högskolan.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det kommer att ordna sig. Bara alla bitar faller på plats.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej inte direkt dåligt samvete. Men jag föredrar ALLTID att äta kyckling eller fisk därför att jag vet att jag mår bättre av det.

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
Christopher Robin

Har du åkt moped någon gång?
Never.

Vad lyssnar du på nu?
Tystanden. Jag kan inte få nog av att lyssna på tystnaden för tillfället.
Jag skickar denna utmaning vidare till alla som har fått uppleva härligt sommarväder idag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...