onsdag 11 mars 2009

INTE VILKEN UTMANING SOM HELST...

... fick jag av goa Vendela. Den går ut på att den som utmanas ska lista tre saker som hon/han(?) är nöjd med i sitt utseende. Vojne, vojne. Jag känner att jag måste anta utmaningen till stor del för att "betala tillbaka för gamla skulder". För ett antal år sedan arbetade jag som stylist och gjorde stilanalyser på en herrans massa tjejer, damer och kvinnor i olika åldrar och storlekar. En av deras uppgifter då vara att nämna 10 (!) saker de var nöjda med i sitt utseende och som det kunde tänka sig att framhäva. I jämlikhetens namn borde då jag kunna komma på tre...

Reglerna är så som följer:
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. Skicka till 3 personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

3 saker jag är "nöjd" med:
1. Mina ögon. Som tonåring fick jag för mig att jag hade små "grisögon", jag insåg som tur var några år senare att de varken var små eller grisiga. Ganska stora och vackra faktiskt...
2. Min hals och mina nyckelben. Lång hals och framträdande nyckelben tycker jag är snyggt.
3. Min rumpa. Var helt övertygad om att jag hade en platt och formlös rumpa till bara för ett drygt år sedan. Då ställde jag upp på en make-over som några gymnasieungdomar hade. De konstaterade att jag hade en rund och fast rumpa. Ha, allt slit på crosstrainern måste ha gjort sitt! Det var bara det att jag inte märkt det, för rumpan sitter liksom på baksidan....
Jag utmanar i min tur:
Monica och

4 kommentarer:

  1. Gulle dej ;) Det var en kluring... men jag skall fundra och återkomma!

    SvaraRadera
  2. Fröet - kom nu bara inte dragandes med att du har snygga "träskor" - det gills inte här ;-).

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken härlig utmaning! Jag har svarat i min blogg nu :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...