torsdag 8 mars 2012

INTERNATIONELLA KVINNODAGEN - Ge bort min e-bok/e-kurs "21 dagar till ett EGOlogiskt liv"


I dag är det den internationella kvinnodagen och jag tänker på alla fantastiska kvinnor som jag har träffat i livet. Det som har berört mig och betytt mest för mig personligen är det som varit sig själva, som har gått sin väg i övertygelse om att det är det som är bäst både för dem och för alla andra i deras liv. Men de har inte varit egoistiska kvinnor som tänkt på sig själva och inte brytt sig om personerna i deras omgivning - tvärtom. De har varit ödmjuka och visat tro på att alla andra liksom dem har möjligheten att välja efter sin tro och sina hjärtan.
Jag har haft förmånen att träffa flera kvinnor som haft detta förhållningssätt.

Egentligen tycker jag inte om att kategorisera och dela upp människor i olika grupperingar - som exempelvis kvinnligt och manligt. Det är ju aldrig så enkelt. Men ibland krävs en generalisering för att förtydliga sin ståndpunkt. Jag tror nämligen att det är så att många kvinnor (inte alla) är särdeles duktiga "caretakers" som det heter på engelska - de är duktiga på att ta hand om och sätta andra i första rummet. Sig själva tar de hand om "om" de hinner.

Så här på Internationella Kvinnodagen skulle jag vilja att:
Om du är en kvinna som brukar se till andras behov före alla andra, att du idag försöker att vara lite extra EGOlogisk = tänka på vad du mår bra av och behöver.

  • Hur kan du ladda energi?
  • Vad skulle få dig på gott humör?
  • Hur kan du slappna av?
  • Vad behöver just du för att få balans i tillvaron?
  • Hur kan du se till att få in lite eller mycket av detta i din vardag i ditt liv?
För att fira alla UNDERBARA KVINNOR idag ger jag dig som beställer min e-bok/e-kurs "21 dagar till ett EGOlogiskt liv" för 49:- (ord. pris 129:-) dessutom möjligheten att skänka ett exemplar av boken till en kvinna du vill ge ett mer EGOlogiskt liv. Detta erbjudande gäller endast idag 8/3.
För att läsa mer om bokens/kursens innehåll samt göra din beställning här:


Skicka också mejladressen till kvinnan som du vill skicka ett eget exemplar av boken/kursen till i ett mejl till mig: kontakt(snabela)ulrikagabriel(punkt)se. Så skickar jag boken/kursen till henne med texten:

"(Ditt Namn) har beställt min e-bok/e-kurs "21 dagar till ett EGOlogiskt liv" till dig för att visa sin omtanke och för att hon tycker att du är en fantastisk kvinna. Både hon och jag hoppas att du kommer att få god nytta av all råden och att de kommer att berika dig och ditt liv. Med ljus och värme från Ulrika Gabriel och (Ditt Namn)"

PS! Du som redan har beställt "21 dagar till ett EGOlogiskt liv" tidigare får också skicka ett gratis exemplar till en vän. Bara mejla mig namn och mejladress, så skickar jag boken från dig.

3 kommentarer:

  1. Stor dag idag! Fantastiskt erbjudande!!!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...