onsdag 22 maj 2013

VINNARE AV KOKO-NAT KOKOSOLJA!

Kokos är min favorit på alla plan - både in- och utvärtes. Jag blev därför jätteglad när jag hittade Koko-Nat som är ren, härlig kokosolja som tillverkas av ett kvinnokooperativ på Fijiöarna. Den finns både naturell och med doft.

Extra kul blev det att jag fick möjlighet att lotta ut två presentförpackningar om vardera tre kokosoljor i prova-på förpackning. Intresset var stort och det blev lotten som fick avgöra vilka två som får välja vilka tre dofter de vill prova på.

Tur i lottdragningen denna gång hade:

Annika Hjärtström och
Sanna Eriksson

Stort grattis till er!

Gå in på Koko-Nat's hemsida och välj vilka tre dofter ni vill prova på och mejla era önskemål till: info@kokonat.se.
Tala om att ni är vinnare i min bloggtävling, så kommer flaskorna hem i brevlådan om några dagar.

Tack dessutom för alla bra förslag på nya dofter för oljorna!
Jag mejlar alla förslag till Anna som driver Koko-Nat, så får vi hålla utkik efter om våra önskemål faller in.

Här kan du läsa mer om det underbara och välgörande oljorna, som dessutom motsvarar solskyddsfaktor 15:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...