tisdag 2 februari 2010

HÄR RENSAS DET VIDARE...

... om än i liten skala. Just nu är det en del att stå i och och dessutom känns det inte som om vi har några större rensningsprojekt att ta tag i. Men det finns desto fler mindre projekt att välja mellan. Det ryms en massa onödigt bråte i lådor, pärmar, skåp och hyllor, och det är där jag lägger fokus för tillfället.

Förra veckan tog jag tag i papper och pärmar som jag samlat på mig under studietiden och rensade ut det som jag inte har användning av längre. Resultatet blev en stor hög med papper till pappersinsamlingen som ni ser:


Extra skönt kändes det att slänga alla papper och uppgifter från statistikkurserna (grrrrrrrrr)!

1 kommentar:

  1. Oja.. så lätt att sånt där bara finns kvar för att det är undanstoppat i pärmar. Känslan när man kastat det/eldat upp det är bara sååå goo :)))

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...