måndag 20 september 2010

JAG - EN QOOL QVINNA

Den här veckan kan ni hitta mig som gästadministratör på FB-sidan Qoola Qvinnor. Qoola Qvinnor är ett koncept som Siv Thuresdotter (alias Siv af Sweden) mycket framgångsrikt. Andemeningen är helt enkelt att vi kvinnor ska lyfta fram och stärka både oss själv och inte minst varandra. Att vi ska inspirera och låta oss inspireras. Ett nätverkande som gynnar alla. Genom att dela med sig till andra får man själv tillbaka. Den inställningen skriver jag verkligen under på.
Nu har Siv låtit mig "ta över rodret" under den kommande veckan och min tanke är att på bästa sätt ge tips och råd till alla dessa Qoola Qvinnor som finns.
Se till att "gilla" Qoola Qvinnor sidan du med och dela gärna med dig av dina tankar och erfarenheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...