fredag 2 augusti 2019

Skönaste träningstightsen från Famme - med rabatt till dig!

Tawny Port Essential High Waist Tights 

Det där med sköna tights som sitter uppe när man tränar (typ yoga, pilates och som jag Nirvana Finess) det är fasiken inte lätt. Speciellt när man som jag är både lång och kurvig (smal midja och lite mer former över höfter och lår😉). Då brukar tightsen kasa ner från midjan och korva ihop sig under magen efter minsta böjande rörelse.

Men nu glädjer jag mig massor åt att ha inlett ett samarbete med Norska märket Famme som designar och säljer träningskläder för kvinnor. Deras tights är fantastiskt sköna och har hög midja som INTE rullar ner. Love, love, love them 🙏💖!
Tightsen är dessutom:

  • Oeko-tex certifierade
  • Squat proof (ej genomskinliga när du böjer dig 😉)
  • Normala i storleken


Black Cassini Leggings


Famme har flera olika modeller av tights i MASSOR med härliga färger - alla med suverän passform. De säljer också sport-BH's, toppar, linnen, jeans, jackor och lite annat.
Superskön kvalitet, schyssta priser och supersnabba leveranser.

Extra roligt är att jag kan erbjuda mina följare 10 % rabatt på hela köpet 😃!
Du hittar Fammes senaste kollektion (och en del REA/utförsäljning) genom att klicka på länken här nedan ⇓:

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...